Ezgievrenn Sudeha ben :) 12. Haftada kıza benziyor dedi. Bugün kontrole gitmek zorunda kaldım ağrım var diye. Kesin kız olduğunu öğrendik.
Ebbbr Oğlumda 11+5 te erkek demişti. Bunda 13. Haftada net söyleyemem dedi kızlar daha geç belli oluyor
Meliko Sudeha göstermedi ki ben 16. Haftada doktorumun inadı sayesinde öğrendim😂😂 öğrenmeden eve gitmiyorum dedi tam bir buçuk saat uğraştık öyle öğrendik
Meliko Kullanici1 ay vallahi uğraştı 4 defa ultrasona aldı yürü su iç gel dedi iki Çikolata yürüyüş e bile ikna olmadı bizimki 3 te gittik 5 e geliyordu çıktık doktordan Merdiven indim çıktım inat etti mi ediyorlar yani 😂😂 ama doktor bebişten inatçı çıktı