Gebelik sürecimde kapmistim uyuzu kapmisim daha doğrusu, gebelikte dur diye hiç önemsemedim. Doğum yaptım 2 ay geçti kasintilarim artınca mecbur gittim özele, uyuz olduğu söylendi. Özellikle gece kaşıntıları oluyor kasık bölgesi, koltuk altları, bacak arası, göğüs kisminda kaşıntı oluyor. Erkeklerde de genital bölgede çıkıyor. Bir doktora gitmenizde fayda var. Kendiliğinden geçen birşey değilmiş 😏