Kızlar başına gelen var mı, bugün dr bebeğin bel ve karın çevresinin gelişimi 1 hafta geride ama önemli değil, boy olarak uzun ve zayıf bi çiftsiniz dedi. Boyunun gelişimi de 1 hafta ileride dedi. Ama ben bel ve karın gelişimi geride cümlesini duyunca anlam veremedim soru bile soramadım. Ne anlama geliyor bilen var mı