muzeyyenumar8 Bizim kız aceleci çıktı 37+5 olarak doğdu darısı bekleyenlere inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız. Rabbim bir avazda kurtarsın İnşallah. Rabbim çocuğu olmayanlarıda tez vakitte kucaklarını doldursun inşallah
Goncanur muzeyyenumar8 Allah analı babalı büyütsün darısı bizlere inşallah sezeryan mı oldu normal mi ?
muzeyyenumar8 Dilek1001 her şey bir anda oldu kontrol diyerek geldim 5 cm açılmam varmış doğumhaneye girdim suni sancı ile 1 saat sonra kızımı aldım kucağıma çok şükür