Alp24677 Şuan 28+1 haftalık hamileyim, son günlerde çevremdekiler karnın normalden aşağıda duruyor diyor bana da öyle gelmeye başladı, son ayda iner karın diye biliyorum ama şuan erken değilmi, merak ediyorum böyle bişey yaşayan varmı ?
ays-e Alp24677 bebek erken dönmüş olabilir ben de aynı durumdayım göğsümün altı boş gibi hissediyorum bana öyle geliyor belki de ama bebek baş aşağıya pozisyon almış dedi doktorum 28.haftamda. bana da erken geldi ama doktor pozisyonunda herhangi bir risk yok normal dedi
Derya Alp24677 bebeğin duruşu pozisyonu bile karın şeklinizi çok etkiliyor bazen aşşağıya uzanırken bazen kaburgalarınıza kadar çıkıyor o yüzden pek aldırmayın🌸
ays-e Alp24677 benim erken doğum riskim rahim ağzı kısalığından dolayı var ama doktorum dönüşünün öyle bir etkisi olacağından bahsetmedi bana normal dönebilir pozisyonuyla alakalı sıkıntı yok dedi çok şükür 🙏🏻 Farklı bir duruma sebebiyet verseydi eminim riskliyim zaten söylerdi iki ayır doktor takiplyiim biri riskli gebelik uzmanı,biri kadın doğum uzmanı ikisi de hiçbir şey demedi o yüzden rahat olun bence tabiki doktorunuza muayenede sorun Bi de bu sizin için bi ihtimal belki dönmemiş de olabilir