Kusem Merhaba 30+0 haftadayim öğleden bu zamana kadar bebek ritmik bir şekilde pıt pıt atıyor tam bitti diyorum 15 20 dk sonra yeniden başlıyor. Sizce neden olabilir ilk defa başıma geldi😢 Hıçkırık falan demişler bu kadar sık olunca bilemedim.
Ysmn5836 Kusem bende 30+2 jickirikmis ben korkudan muayneye gittim doktor söyledi canmm 🤭 kendini dış dunyasina hazırlıyor minnaklarimiz
teachering06 Bendede bugün aynısı oldu 30+2deyim, hatta bi ara acaba bebişin kalbi çok mu hızlı atıyor bu ne böyle dedim endişelendim ama sonra kesildi
Eylul10 Ya evet kaşığımda sürekli pıt pıt 🥲 hıçkırıyorlar ciğerlerini dış dünyaya hazırlamaya çalışıyorlar diye duymuştum. Uzun sürünce biraz can sıkıcı oluyor ama genel olarak hoşuma gidiyor. Bir de hep ben gece uyuyacağımda oluyor 😂