___haticcee___ Suna21 Merhabalar bizde 39+1 olduk oğluşumla 🥰 Medstar Nalan hocaya gidiyoruz ve çok memnunum 💕 tavsiye edilir
Asdfgh00 Cerkess benim doktorum da lara da ki yaşam hastanesi ile anlaşmalı özel muayene yerine gidiyorum :)
Mervebasat Merhabalar, bende konyaaltında oturuyorum. 29+1 haftalıı hamileyim. Medical Park Prof. Dr. Mehmet Karaca’ya gidiyorum. Başka var mı Mehmet beye giden ?
Sehersakar Suna21 bende Muratpaşada otuyorum 16+0 oldum bugün itibariyle 🥲 Vitale Fatih hocaya gidiyorum 🤭