Gulergorr Merhaba hanımlar 29 haftaya girdik ama aşırı iştahsızlık var nedenini bilmiyorum bişey yiyesin gelmiyor çok üzülüyorum ne yapmam lazım nedeni nedir acaba ? Yaşayan var mı
Hulus Gulergorr bende böyleyim son 2 aydir hic kiloda almadim ama doktorum hic sorun yok almaman daha iyi bebek gelişiyor sorun yok diyor.
Hcrnshn 27 haftalığız Bende öyleyim zorla süt içiyorum birkaç badem fındık yoğurt bir adet meyve tüketmeye çalışıyorum havalar serinlesin düzelir endişe etme