Kızlar 39. haftamda giriyorum rahim kasilmasi şeklinde değil ama belimden ağrı giriyor düzenli aralık gibi değil baya baya sürekli giriyor bunun doğumla ilgisi olabilir mi yoksa genel bel ağrısı mi acaba ilk dogmda kasıktan giriyordu o yüzden pek anlayamıyorum