Merhaba anneler öyle böyle derken 35 haftalık olduk. Geçen salı randevumuz vardı bu haftalara kadar bebeğimin gelişimi bir hafta önde gidiyordu, ama bu kontrolümüz de doktorumuz herşeyin normal olduğunu normal doğum için sabırla beklememi söyledi. Doktorumuzdan çıktığımız da ultrason kağırdını incelerken fark ettim ki gelişimi son adet tarihine göre uyumlu yanlız başı bir hafta geriden geliyor yani 34 görünüyor. Bunu doktordan çıktıktan sonra fark ettiğim için soramadım ama internette 3 haftaya kadar geri veya ileri olması normal diyor. Haftaya perşembe tekrar nst için gel dedi artık düzenli nst kontrollerimiz olacakmış. Beni anlayan anneler bilir son haftalar zaten erken doğum olur mu niye geriden geldi bişey olur mu olmaz mı diye ister istemez düşünüp canımı sıkıyorum, sizlerin de başına böyle bişey geldi mi? Neler yapmam gerekiyor.. uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 🌸