Eda35sinan ben ovalasyon kullanmıştım o ay ama adet olmuştum sonra parça gelince aaa düşük oluyo dedim.. ablam biliyordu zaten resim attım.. yok cnm korkma normal dedi. Rahim kendini hazırlıyordu sanırım bilmiyorum 1 buçuk sene sonra oldu benim de.. kiloya takılma 75 kiloydum 14 kilo verdim hiç bişey yiyemiyorum.. Allah sana da nasip etsin inşallah .. ama benden sana tavsiye kendin isteyip yatağa gir çocuk olsun diye girme..