emsef Kızlar merhaba, rahim ağzı kısalığı yaşayan var mı? Bilgi verir misiniz belirtileri ne oluyor, doktor kendisi mi kontrol ediyor yoksa belirti üzerine mi kontrol ediliyor?
ays-e emsef detaylı ultrasonda doktor her türlü ölçüyor Ama benim 14.haftamda lekelenmem olunca doktorum ölçüp kısalık olduğunun teşhisini koymuştu
AysegulArici emsef yok ultrasonla bakıyor kasigima doğru iniyor ordan biliyor bana 20ci haftalarda her gittiğimde baktı uzunluğu güzel erken doğum riski düşük riski olmayaca derecede normal doğuma uygun demişti
emsef ays-e bende lekelenme değilde çok kasık ağrısı oluyor akıntım da oluyor acaba kısalık mı var, sana ne işlem yapmıştı ?
ays-e emsef kontrole gittiğinizde böyle bir korkunuz olduğunu söylerseniz karından ultrasonla ölçer riskli bir durum görürse vajinal ölçüm yapar yoksa yapmaz bile sizin de içiniz rahat etmiş olur Ben iğne ve ilaç tedavisi görüyorum Dikiş başta gerek görmedi 25mm altına düşmediği için sonra da 24.haftada düşünce artık geç kaldığımızı ifade etti ilaçlarla devam edeceğiz dedi
Eylul10 Ben aşırı bi baskı hissetmiştim alt tarafta. Böyle 5-10 dakika ayakta kalsam baskı oluyordu. Doktor alttan muayene etti o şekilde fark edildi ilk. İdrara sıkışıkken ultrasonla görebileceğini söyledi ama ben sıkışık kalamadığım için alttan baktı hep
emsef Eylul10 bugün gittiğimde şikayetimi söyledim kanaman olmadığı takdirde sorun değil olabilir dedi hiç ölçüm yapma gereği duymadı acaba 20 Li haftalarda mı ölçüm yapıcak bilmiyorum ama