Aslanbuse23 32 haftada vajinal muayene olmak zorunda kaldım kanamam oldu sizce erken doğumu tetiklermi ?
NurNaz Aslanbuse23 bilmiyorum ama kanamaniz çoksa tekrar hastaneye gidin neden vajinal muayene oldunki cnm
Nskyhn Aslanbuse23 bence doktora söyleyin dün benn de çatı muayenesi oldum ama kan akıntı hiçbiri olmadı
Havvauslu Tugce3441 sancı ya da farklı erken dogum risklerinde muayne etmek zorunda kalıyorlar 32 ya da 33 deydim sanırım sancı yuzunden yatısım yapıldı 2kez bakmak zorunda kalmışlardı
Havvauslu Aslanbuse23 benim hiç şikayetim olmamıştı doktorum kanama akıntı olabilir demişti ama yine de Boyle bir durumda doktorunuzla paylaşın derim faxla gelmesi belki onemli birseydir
Aslanbuse23 Deletedmom_33 inşallah benim de olmaz ya koktum zaten bir dünya doktor olabilir dedi erken de gelmesin den korkuyorum umarım vaktimde gelir 🤦🏻♀️
Deletedmom_33 Aslanbuse23 Bana da demişti lekelenme olabilir korkma diye. Ama hiçbir şey olmadı. Endişe etmeyin bence stres daha çok zarar
Aslanbuse23 Deletedmom_33 ah ah insan ilk gebeliği olunca tecrübesiz hiç bir şey bilmiyor malesef ondan oluyo bunlar sağ saglim kucağımıza alsak 😭😔
Aslanbuse23 Deletedmom_33 Allah bağışlasın amin inşallah artık o kadar da ağırlaştı ki 🤦🏻♀️😭 bu gün kendimi hiç iyi de hissetmiyorum belim falan agrıyor dün vajinal muayene olduğum için olabilirmi acaba kanamam yok ama heryerim agrıyor gibi