papatya82 Kızlar doğum yapalı 3 gün oldu emziriyorum göğüslerim taş gibi oldu emzirdikten sonra artık sagıyorum da ama yarım saat sonra yine taş gibi oluyor ne yapmam lazm ne önerirsiniz canım vok yanıyor kollarımı kapatamiyorum sisince
papatya82 AysegulArici sütten bence saginca rahatlatıyor ama yine sisiyir eğer ummaysa peki napcam ben sizin kaç gün sürmüştü
AysegulArici papatya82 ummaysa biri sizin haberiniz yokken eline soğan alıp ansızın sırtınıza vurması sonra o soğanı hemen kırıp size yedirmesi gerekiyor ben ummusum tabi bunu kaynanamla annem farketmiş sızlıyor diye söyledim onlara bı baktılar anlamışlar haberim yoktu arkamdan soğanla vurdular korktum sonra yedirdiler geçmişti neyi aserdim hiç bilmiyom o zman 😅
AysegulArici papatya82 inşallah sütten olsun seninki canım bebek sütü tam birirmeden uyuyormu acaba göğsünü tam bosaltmiyorsa ondanda olur
Mer93 mastit olursun dikkat et göğsünü boşaltman lazım her emzirmeden sonra sağ gerekirse saat başı emzir iki saati geçirme lahana yaprağı iyi geliyomuş buzdolabına koy bi kaç saat onu sar göğsüne