Bende 5.haftamda öğrenmiştim hamileliğimi aile hekimim hemen gitme görünmez dedi iki hafta daha bekle dedi ama 6 haftalıkken felan acile gitmek zorunda kaldım hem kalp atışını duydum hemde bebek göründü ama tabi küçücük bişey ne gördüğümü anlamadım ben :) sizde 6-7 haftayı bekleyin bence beklemek zor ama mecburuz :)