esmaozdemir76 Safiyenurrr canım bu tek başına bişey anlam ifade etmiyor bunun bı tablo şeklindeki halı var doktorlar ona bakarak yorumluyor
Ecem1902 Safiyenurrr naptin canim gosterdin mi ikili test sonucunu benim degerlerim de seninkine yakin ne dedi doktor ?
Bluesky-mom Safiyenurrr bence değerlerinde sıkıntı yok benim raporuma baktım aynı gibi değerler. Doktor normal hiç bir sıkıntı yok dedi tabi ense kalınlığı falan da önemli sadece kan ile belli olmuyor
Gulsumyaman Önemli olan grafik oda e nabizda görünmüyor direk doktorunuza gidip almaniz gerek sonucu 😊
Bebisinizz Safiyenurrr değerlerin kaç olması gerekiyor ki, bende pazartesi günü ikili test yaptırdım hala sonucu bekliyorum sizinki kaç güne çıktı acaba ?
Gulsumyaman Safiyenurrr hic bi bilgim olmadigi icin bisey diyemem ama canınız sıkmayın bence 2 gün gecer hemen ferah tutun icinizi 😊
Safiyenurrr Gulsumyaman inşallah canım çok güvenmiyorum aslında doktor bile güvelir değil dedi test için
Safiyenurrr Bebisinizz dün ultrasyon çekinmiştim bu sabah kan verdim şimdi e nabızdan gözüktü evet devlette yaptırdım
Safiyenurrr hayallliiim hadi ya seninde böyle miydi ense kalınlığı 1.5 mm çıktı zaten yaşımda 26 yaşta önemli diyorlar
Safiyenurrr hayallliiim içim çok rahat aslında ama değerlerden hiç anlamadığım için insan ister istmeez ne oluyor diyor
Safiyenurrr Ecem1902 sağlık ocağındaki ebenin yanına gittim bugün o da yaptirma yaptiranlarda genelde yüksek riski çıkıyor dedi o da hamileliğinde yapiyrmiş riskli çıkmış hamileliği kötü geçmiş psikolojisi bozulmuş ne biliyim