Nidakorkmaz
Yaa çok tatlı bi isim aslında. Oğlumun adını eşim koydu o ikinci bebişte isim hakkı benim dedim😂
Adım Sedef , İnci benim ismimle nerdeyse aynı anlamda hatta ingilizce çevrisi bile aynı. Bi de oğlumun adı Ege. Ege’nin İncisi gibi düşündük. 🥰