Mucizem1207 Kızlar pazartesi 10+6 olacam karın ağrım pek geçmiyor diye gidecem acaba ikili test yapar mı doktor
Mysmrt Mucizem1207 bana tam 3 ay bitince ikili için gel demişti ama bilemiyorum benim de ilk gebeliğim tecrübesizim bu konuda
Mucizem1207 Mysmrt ben en son 7+ 6 da gittim bana testin yaklaşıyor 3 hafta sonra gel dedi 3 hafta bitti ama daha salı günü 11 hafta olacak
fndaaaaa 12 +1 günlüğüm dün yaptırdım haftaya cuma sonuçlarımız var bakalım inşallah hersey yolundadır 🙏