Benim de 13.ve 26.haftalarda çok yükselmişti benim doktorum kullandığım vitaminleri 15 gün kestirdi ve bol su,sebze ve meyve tükettim ayrıca her gün bir saat yürüdüm,abur cuburu da kesince 16 ya kadar düştü her ikisinde de,korkmayın karaciğer enzimi çabuk düşüyor o düştü ama tansiyon fırladı yani demem o ki gebelik bu,değerler sürekli oynuyor siz elinizden geleni yapın ama stres de yapmayın zaten haftanız gelmiş neredeyse