Merhabalar 16+4 hamileyim. Sürekli bulantım var ara ara kusmalarım oluyor ne yiyeceğimi düşünürken bile midem bulanıyor kusuyorum hiç bişey yemek istemiyorum bebeğime bi zararı olur mı ? Çok şükür gelişiminde bi sıkıntı yok ama onu vitaminsiz bırakmaktan korkuyorum ne zaman düzene girer yada düzene girer mi