Merhaba kızlar. 35+1 deyim. 3 4 gündür bebeğin hareketleri eskisi kadar atak değil ve çok fazla akıntım var. Otururken aktığını bile hissedebiliyorum. Bebek hıçkırdığında makatımda ve vajinama doğru hissediyorum. Vajina delik kısmında sızlama oluyor. Bebek doğum kanalına mı girdi acaba? Şuana kadar hiç yaşamadığım şeyler olduğu için beni düşündürdü 🤷🏻♀️