Mrb anneler ben doğum yapalı 10 gün falan oldu ilk zamanlar rahimde kötü koku yoktu ama bir hafta ya yakındır acayip kötü koku var sanki bir et düşünün çürümüş kokmuş veya kurtlanmis gibi kokuyor her lavabodan çıktığım da temizliğimi mutlaka yaparım iki günde bir duş alırım pedi sürekli değiştiririm neden böyle koku oluyor sağlık ocağına ebeye sordum sıcaklardan havasız kaldığı için dedi sizin de öyle oldu mu olduysa kötü kokuyla nasıl baş ettiniz önereceğiniz her bilgi bana faydası olacaktır mutlaka