35 haftalık doğum yaptım . Ultrasonda 2600 çıkıyordu bebeğim 2180 gram doğdu yani doktorların dediği gibi 400 gram oynama payı oluyormuş ama çok şükür bebeğim sağlıklı. Bende 10-12 kilo arası aldım 16 gün oldu doğum yapalı henüz tartılmadım ama 6-7 kilosu gitti diye düşünüyorum 🤗 . Bu arada her bebeğin yapısı farklı benim bebişim en başından beri minyon bir bebekti herkeste aynı olacak diye bir şey yok karşılaştırma yapılmasın diye söylüyorum 🤗