Gulbeyazozgul Kızlar 31 +3 deyim mide bulantısıyla baslayan adet sancılarına benzer sancılarım ve vajinada batma agrı oluyor daha bunlar icin cok erken degil mi herkes dogumdan bir hafta önce o agrılar olur diyor korkuyorum aynısını yasayan var mı
2koftemom Gulbeyazozgul bunlar genel ağrılar herkeste oluyo ben her ayaga kalktıgımda vajinamda batmalar hisediyorum sanki darbe almısım
Elisarli Gulbeyazozgul 31.haftadan beri nerede ise hergün oluyor bunlar vanım bende de yalancı sancılar
Ball1903 Gulbeyazozgul vajinada batmayi ben 26 larda falan hissetmeye başladım şu an 38 im çok yoğun şekilde oluyor o zamanlar bir tık daha azdi
Ezgi2727 Gulbeyazozgul aynı haftadayız aynı sorunlar nst de sancımda çıktı bugün , bol dinlenme dedi doktor. Bakalım inşallah düzeliriz :/
Ziynet4459 Gulbeyazozgul bende 31+2 deyim bende de aynı şey oluyor kısa sürüyor ama bazen yürüyemiyorum benim cadı kızım biraz da hareketli aşırı baskı yapıyor