Kızlar merhaba, adetim bugün itibariyle tam 6 gün gecikti düzenli adet görüyorum normalde gecikse bile max. 1-2 gün gecikirdi bu sabah test yaptım negatif çıktı ama karnım ağrı var hafif hafif ama sökülecek gibi de değil akıntım var, hiç hamileyken negatif test gördünüz mü ? Aldığım test biraz ucuzdu acaba yanlış çıkma ihtimali var mı ? Ne düşünüyorsunuz ?