Seyma_murat ay bende öyleyim akşam eşime diyorum ki bn sezeryan mı olsam komple uyusam mı acaba diyorum uyanınca verseniz kucağıma diyorum oda normal ol dio dikişle yarayla izle uğraşmazsın kendini yenileyeceksin diyo böyle bi nimeti nie tepion dio köpekler kediler bile kesisiz yardımsız dilsiz hayvanlar bile normal yapıyor cesaretini topla diyo ama işte korkuyorum beni böle korkutan da bi arkadasm 😔 normal yaptı suni sancı yemiş sonra Doğumda nasıl kestiler bilmiyorum ama demesine göre zikzak atmışlar 15 günlük felandı gördüğümde hala oturamıyorum diyordu çok korkuttu beni ben Amasya’dayım sen nerdesin bu Ara da