Kizlar ben tüp Bebekle dondurulmuş embriyo ile hamile kaldm kaç aydir gidiyorum yeni bugün böyle biseyle karşılaştım transfer edildiği tarihten hesabliyor geçen hafta 34 Ken 35e uyumlu demisti başka Dr bu doktorda bebeğime hiç bakmadan 34 diyor gayet iyi 34 lede uyumlu diyo dedim geçen hafta 35 le uyumlu dedi Dr şikayet edesim geldi bastramadm da sinir oldum son adet tarihimle hesablamasi lazm, hicbi doktorda görmedim bu başından savdi sanki 🤬