Kizlar hafif sancilarim vardi ve kontrol gunumde nstde sancilar cikti doktor alttan muane yapti ama baya baya cok zorladi hastaneden sonra belimde kasıklarımda cok agri oldu devam ediyor bebegin kanala tam yerleşmedigini basinin biraz daha asagi geldigini soyledi bu durum başiniza geldimi?