Bilgili anneler bilgilerinize ihtiyacım var şuan 9+4 üz ikili tarama da 11 ve 14 haftalar arasında yapılıyor sanırım ben 12. Haftada gitmeyi düşünüyorum ki hem de cinsiyeti öğrenebilirsem onu öğreneceğim ama ikili tarama nasıl yapılıyor bilgisi olan var mı bir de özelde mi devlette mi yaptırmalıyım sizde hamileliğimin başından beri özele gidiyorum 1 kere devlete gittim onda da bebeğimin kalp atışını dinletmedi bana o yüzden biraz tereddüt ediyorum 🌸