Nare09 Prensescik 10 haftalıkken ve 31 haftalıkken bindim. Doktorum onay verdi. Siz de doktorunuzdan onay alıp binebilirsiniz. Uçaklar 36 hafta ve sonrasında gebe yolcu almıyor diye biliyorum.