Ben dört yıl önce devlette doğururken gece bir hasta geldi doğumu başlamış ve kendi özel doktoru gece olduğu için gelmemiş kadın devlet Hastanesi’ne geldi doguttular yani neye göre almamazlik yapiyorlar ki sonuçta nöbette hangi doktor varsa zaten o girer doğuma almamalari çok değişik ama si yinede son zamanlarda devlete gidip nst falan girin