Deletedmom_31 Kızlar mochi alacağım dolaptan ama üstteki büyük mor kapağı yok. İçerideki küçük tıpa gibi olan kapağı var. Sorun olur mu sizce? Bir de çalışmaya döneceğim, sizce bunun yerine direkt elektrikli mi almalıyım
kitapkurdu Deletedmom_31 mochi süt sağmak İçin değil canım. Emzirirken öbür göğüsten akar ya süt. Onu toplamak İçin kullanılıyor. Pompa Alman daha iyi olur
Nilssu Deletedmom_31 kiwinin elektirikli göğüs pompasını aldım emiş gücü çok iyi alacaksanız onu tavsiye ederim 250 liraya aldım
Mucizem_00 Deletedmom_31 süt sagmak icinde kullanılıyor vakum sayesinde süt akıtıyor iş yaparken falan kullanılıyomş yavas yavas, elektrikli den bile ii dedikleri var yorumlarda
Deletedmom_31 kitapkurdu Nilssu anladıım, o zaman elektrikli pompa bakayım kiwi zaten mochi ile aynı fiyat neredeyse.
Nilssu Deletedmom_31 evet bende onu söylüyorum sağmak için kullanılacaksa mochiden daha mantıklı canım
kitapkurdu Deletedmom_31 ben ikisini de aldım tabi o zaman ucuzdu. Bi ile yaramadı bende. Makina daha kullanışlı.