Kızlar doktorum kan idrar hormon tahlilleri istedi bugün. Laboratuvara gittiğimizde ücret 1800 TL dendi. Çok fazla geldiği için yaptırmadım illaki masraflarımız olacak kan idrar için vermek istemedim bu tahlilleri nerede yaptırabilirim. Devlet hastanesi yapıyor mu randevu mu almak gerekli ?