Wonderland Merhaba, 38+4 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolüm vardı. Doktor bebeğin sağ böbreğinde büyüme var dedi. Daha öncesinde böyle bir şey demediler çok endişeliyim bu sorunu yaşayan var mı aranızda doğumdan sonra düzeliyor mu?🙏🏻
Tugce3441 Wonderland ayyy gecen haftada 38 deyken bana söyledıler yok karnı küçük yok kafası küçük bu zamana kadar demedıler bırsey her doktor başka şey söylüyor
Ayse_4646 Wonderland benimde oğlumda olmuatu hamileyken. Doğdu 1 hafta sonra doktora gittik geçmişti. Sizin ki de öyle olur insaah korkmayın genelde geçiyor
Wonderland Tugce3441 evet ya gerçekten öyle 10 gün kaldı o kadar moralim bozuldu ki daha öncesinde nasıl farkedilemedi anlamıyorum😔
Tugce3441 Wonderland gelen Allah’tandır her doktor baska dıyor 1 saat arayla ultrason baktı bırı 2900 kılo dedı bırı 3600
Wonderland Tugce3441 baya farklı söylemişler gerçekten artık ne doğru bilemiyoruz suyu bulandırmaktan başka bişey değil
Wonderland 1oztel benimki de erkek umarım geçer çok az kaldı zaten artık kötü bişey düşünmemek istiyorum