Kızlar merhaba 34+4 haftalığım şu an. Dün doktora gittim kontrole bebeğin başı aşağıya çok baskı yapıyormuş fazla aşağıda dedi. Çok ayakta durma ve 15 dk geçen yürüyüşler yapma dedi. Eve gittiğimde bol miktarda mukus gibi sarıya dönük tek parça halinde bi akıntı gelmişti bildiğin mukus gibi yani. Önemsemedim ama şu an idrarımı yaptığım halde mesanem patlayacak gibi sanki bişi çıkacak gibi hissediyorum bebek aşırı bastırıp hareket ediyor. Sizce nişanım gelmiş olabilir mi ???