sumeyraks
Sancın gelse anlarsın canım kasılma gibi oluyor sancı sürekli devem etmez gelir durur sonra tekrar gelir durur periyodik.. belin sürekli ağrıyorsa bebek baskı yapıyordur artık o yüzden. Parol iç biraz eşine yada evde biri varsa masaj yağıyla ovdur Rabbim bir an önce kurtarsın kucağına almayı nasip etsin 😍 zahmetli şeyler ama inan sonu mucize az daha sabır.