nurhanim07 Kızlar ben 58 kilo ile hamile kaldım 71 ile doğuma girdim 1 hafta oldu bugün doğum yapalı 69 kiloyum hiç doğum yapmış gibi değilim ne zaman eski halime gelirim sizce ( 3 gündür korse kullanıyorum)
Vicibici nurhanim07 Vücudun ödem yapmıştır canım bol su tüket, posalı gıdalar yemeye gayret et. Hemen de moralini bozma zamanla gidecek insallah
kuzeymomsss nurhanim07 bu biraz bünyeye bağlı. 53 ile hamile kaldım 70 ile doğuma girdim. Doğumdan 5 gün sonra tartıldım 58 kiloydum. Hiç korse kullanmadım
Kubrailkan .3 haftada 18 kilo gitmişti benim. İlk hafta doğumdan nasıl ciktiysam öyleydim.. 1 hafta çok erken bence daha düşünmeyin 🥰hayırlı olsunn🥰