Merhaba annişler benim bebeğim 40 günlük ama çok afedersiniz kaka yapma sorunumuz var daha dogrusu sorun mu bilmiyorum 4 gündür bebeğim kaka yapmıyor doymama imkanı yok çünkü hem anne sütü hem mama ile besliyorum bazı yerlerde okudum 10 güne kadar normal diyor ama kafama takıyorum ( Buda kafaya takılır mı demeyin lütfen) 🙏🏻 😅anne yüreği galiba takıyor Öneriniz varmı ne yapabilirim kızımı rahatlatmak için göbek kısmına bebek yağı ile masaj yapıyorum ama fayda etmiyor başka bir önerisi olan varsa yazabilir mi lütfen 🙏🏻