Kızlar merhaba, az önce lavobaya girdim peçeteye leke sürülmüştü ama ten rengimsi fondeten renginde cok azıcık, acaba benden mi geldi diyorum elimden mi lekelendi peçete bilemedim, 15-20 dk dır sürekli peçete ile siliyorum ne bi leke ne bi kan var kafam karıştı bilemedim kanama olsa her silmeye kan gelmezmiydi?