Kızlar bebeğim ilk haftalarımdan beri makat gelişti 28. Haftada doktor baş geliş demişti sevinmiştim bende döndü diye ama 30. Haftam da gittiğim de tekrar makat geliş dedi bugün gittim 32 haftalığız yine makat dedi dönermi acaba dönsede yine tekrar makat pozisyonu alır mı sizin böyle olup son haftalarda dönüpte normal doğum yapanınız oldu mu?