İki sezeryan oldum ikisi de spinaldi bugün Dr randevum vardı diger iki sezeryanm çok ağrılı ve zor gectigi için bunda epidural yapalım belden ilaç veririz dedi taburcu olana kadar aranızda epidural olan var mı spinal ve epidural yaşayıp da hangisi daha iyi bilen varsa cevaplayabilir mi kafam cok karıştı hangisi daha iyidir acaba