hilaleee canım bence bi kan testi yaptırmalısın. O çizgilerden geçtiğimiz aylarda bende de oluyordu hemen veya ilk beş dk içinde çıkmıyordu birkaç saat sonra baktığımda gayet belirgin çizgiler görüyordum ama hamilelik olmamıştı malesef. Şuan 9 haftalık hamileyim. Hamileyken yaptığım testte idrar testi hemen yapar yapmaz ikinci çizgi belirmeye başlamıştı ilk kez inanamayıp ikinci testi hatta 3. Testi yaptım yine hemen ikinci çizgi çıkmıştı. 40 gün regl olmadım dediğin için bence test vermelisin. Benim de öyle 20-30 gün boyunca regl olmadığım olmuştu ama testler hep negatifti doktora gidince pco olduğumu öğrenmiştim geçen sene. Yani eğer gebelik yoksa başka bir durum varsa öğrenirsin ve erkenden yapılması gereken neyse başlarsın. İnşallah gebeliktir. Hakkında hayırlısı olsun inşallah