Eylulun_annesi Kızlar merhaba ilk doğumumda doğum yaptıktan bir gün sonra kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmuştum iki sene önce şuan 28 haftalık hamileyim muayene olduğum farklı bir doktor tekrar vurulmam gerektiğini söyledi doğru mu bilginiz var mı
Ozlm0916 Eylulun_annesi evet canım doğumdan sonra vurulacan bizdede vardı 28 haftalıkken bi vuruldum bide doğum yaptıktan sonra
Deletedmom_7 Eylulun_annesi 28. Haftada Uyuşmazlık testi yapılacak ardından kan uyuşmazlığı iğnesi yapilacak
teachersrn Eylulun_annesi evet tekrar olmanız gerekiyor ben de 28 haftalık hamileyim bu gün devlet hastanesinde yaptırdım indirekt coombs bakıldı önce kandan. Negatif çıkınca yatış yapıldı iğne oldum
teachersrn Eylulun_annesi randevu almıştım evet. Yatış yapılıyor ama iğne olduktan on dakika sonra çıktım ben
minnakannesi08 Eylulun_annesi evet canım hamileyken de vurulman gerekli bazen ilk gebelikte vurmuyorlar ama 2.cide vurulman gerekli sağlık açısından