esradgn123 enesayazmoom Çok tatlılar 😍 Güle güle giysin inşallah Görünce yine alışveriş yapasım geldi 😅
Sinemozy enesayazmoom çok güzeller Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin sağlıcakla giydirmek nasip olur İnşallah 🥰 nereden aldınız acaba ilk model çok hoşuma gitti renk tonu modeli flan
AslanBebeginAnnesi enesayazmoom Ay çok tatlılar kuzum Allah iyi günlerde giymeyi nasip etsin 🥹👏🏻 sana zahmet link atabilir misin ben de bir bakayım çok tatlılar💜💜
Duru17 Çok güzeller canım Rabbim sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağına almayı ve giydirmeyi nasip eder inşallah
enesayazmoom Sinemozy teşekkür ederiz teyzesi link paylaştım 🥰😘 sizin için de. Paylaşiyim https://ty.gl/n48kn5rn0u https://ty.gl/wswnmben5e
1Prens_annesiii enesayazmoom ya çok güzeller bide içinde düşünemiyorum benim bile yiyesim geldi şuan 🙈 sağlıkla giysin inş ❤️
enesayazmoom 1Prens_annesiii teşekkür ederim link paylaştım almak isteyen olursa 😍 her şeyin küçüğü seviliyor kıyafetin bile küçüğü güzel gözüküyor insana 😅🤣
enesayazmoom QUEEN088 evet renk seçenekleri var ama ben bu rengi çok beğendim erkek olacağı için kahve yeşil mavi tonları bakıyorum
enesayazmoom 1Prens_annesiii inşallah kalıbı küçük değildir bizim bebis Aralık doğumlu olacak bir iki ay giyer inşallah 😆😆
enesayazmoom QUEEN088 benim bir tane kızım var genelde hep pembeye gidiyor elim yeni yeni erkek şeyleri ne bakmaya başladım erkek diye ille mavi giydirmem canım 😆😅