Elvan2_ ben iki aylıktan beri verdim canım cunki benim bebeğim anne sütü almadı mama ile bekleniyordu ve doktorum bir çay kaşığı kadar vermemi söylüyordu ilk oğlum anne sütü alıyordu ondada 4.5 aylıkken vermeye başlamıştım yine doktorum öyle önermişti cunki em gıdaya başlamıştık