Tugba__- ezgituraan etfalin sariyer binasında doğurdum ilk bebegimi memnun kaldım ama şu sıralar maalesef devlet hastanelerinden doktordan çok yeni stajyer doktorlar ilgileniyor oyuzden devlet biraz beni endişelendiriyor