Nur_yucetas12 Kızlar 27 haftalik gebeyim şu ana kadar catlagim oluşmadı önlem amaçlı sarı kantaron yağı kullanmayı düşünüyorum internette bazı sitelerde kullanılmaz bazı sitelerde kullanılır deniliyor sizce ne yapmayalım kullanan var mı
Ilkannelikbu Nur_yucetas12 ben kullanıyorum doğal olanından 37deyim hiç çatlağım yok ama bu çatlak olayı genetik çoğunluk oranda. Annemde de hic olmamış. Zararlı olduğunu düşünmediğim için hep sürdüm tedbir amaçlı
seymaanurr Doğal kendi yaptığınız ise kullanabilirsiniz en güzeli ne zararı olabilir ki içeriği zeytinyağı ve kantaron otu