Bukett- bence yaşınız gayet yerinde ben de 24 yaşında anne oldum. O yetersizlik hissi kaç yaşında olursaniz olun hep olacak, anneligin fıtratında var. Belki de Allah’ın bur hikmetidir, yetersiz hissettiriyor ki emanetine en güzel sekilde sahip çıkalım. Ayrica her insan aynı yaşta olgunlasmiyor, yaşınızı degil de kalbinizi, aklınızi, hayatınızı yavrunuza hazir etmeye çalışın. Göreceksiniz inşallah bebeğinizin doğumu ile siz de büyüyecek, yavas yavas öğreneceksiniz anneligi 🌹