sendekimsinnn benimde 40.haftaya 4 gün var. Daha dün oturup ağladım valla 😅 aşırı hareketli ve hareketleri o kdar can yakıyor ki. Hiç bir sancı ağrı bişey yok. Doktor da 42 ye kdar bekleriz dedi. Herşeyi yaptım ben hatta bir kaç gündür YouTube videosunda ki hareketleri yapıyorum doktorum önerdi. Biraz zorluyor yaparken ama inşallah yararını görürüm
( Aktivating labor )