Ayse_1806 ben pek inanıyorum ya ben zaten kendimi bildim bileli ekşi delisiyim yaz kış hamilelikte de öyle oldu ondan anlaşılmadı benim pek eşim de öyle diyor bizimki zaten ekşi seviyordu yine ekşi yiyor anlamadım bu işten diye 🤣🤣 he kızım oluyor bu arada 🥰